Náplň práce:
• řešení neshod a reklamací u zákazníka, zajištění efektivní a účinné komunikace se zákazníkem,
• provádění analýz pro stanovení kořenové příčiny reklamací,
• realizace preventivních a nápravných opatření plynoucích z reklamací a účinná implementace do výroby,
• vyplňování 8D reportů na zákaznických portálech,
• příprava zákaznických auditů z pohledu zákaznické a předsériové kvality,
• realizace výrobkových auditů,
• zpracování požadavků zákazníka na kvalitu do stanové dokumentace (tvorba a správa plánů řízení a kontrol)
• denní komunikace týkající se nových projektů (s týmem projektů, kvality, výroby, technologie, nákupu a centrály),
• správa softwaru CAQ za nové projekty.
Kvalifikační a další předpoklady:
• SŠ/VŠ vzdělání technického směru nebo se zaměřením na kvalitu,
• znalost ISO 9001, IATF 16949 a VDA standardů výhodou,
• zkušenost se zákaznickými portály velkou výhodou,
• výhodou praktická znalost používání nástrojů kvality a jejího zlepšování (8D, FMEA, MSA, SPC, 5WHY ad.),
• komunikativní znalost AJ (NJ velkou výhodou),
• znalost MS Office,
• předchozí praxe na obdobné pozici ve výrobní společnosti velkou výhodou,
• dobré komunikační, prezentační a vyjednávací schopnosti.
Nabízíme:
• samostatnou a zodpovědnou práci,
• možnost odborného růstu,
• odpovídající finanční ohodnocení,
• pružnou pracovní dobu, 25 dní dovolené a 12 dní bonusového volna k tomu,
• firemní benefity.